29 June 2012

.Hobi Saya.

Saya ada hobi..
Hobi saya makan..
Hobi saya tidur..
Ahahaa..
Ok,tu hobi wajib..
Ni hobi lain..
Hobi mengumpul laa..
Mcm zaman kanak-kanak dulu..
Kumpul setem laa,kumpul penutup botol laa..dan mcm² laa bende dikumpul.. :D
Zaman kecik aku dulu..
Aku suke kumpul guli..


Sebab??
Sebab aku sgt terer gile babeng kalo lawan main guli..ahahaa..
Penuh 1 botol minyak masak aku pnye guli..
Siap ade guli bertuah okehh..
Konon nye laa selalu kasi menang..kah3..siyess bongekkk.. :D
Then,dah akil baligh..
Aku wariskan guli tu sume kt kazen lelaki aku..hik3..
Pusaka aku tu wehhh..!!
Okeh,tu cite kecik-kecik..

Ni..bile da beso sikit..
Hobi jadik mcm pompuan pulak katanye..
Kumpul kasut..kumpul baju..kumpul lipstik..ahahaa..
(Tp itu bukan aku..aku xde bende nk kumpul..:P)
Sejak awal tahun ari tu laa kan..
Aku rase aku da ade hobi yg saaaangat besttt..
Best ke??Best la jugekkk..
Ape hobi aku??
Eheheheee..



Running Man..!!


Yeayyyy..
Aku dah kumpul 100 episode okehhh..(dgn nada takbur..)
Aku mane penah nk kumpul-kumpul ni..
Tapi sbb internet kt opis laju mcm lipas kudung..
Tu aku rajin donlod cite runningman..
Pastu duduk mengekek-ngekek dlm bilik sengsorang kan.. :P

Sape nak cite ni..
Meh dtg bwk pendrive ke,external ke..
Sbb mmg besoooo laa kn size nye..hik3..
Yoooo..gumbiraa sbb da ade hobi skg ni..kah3..
K,adiosss amigosss veramvosss.. :)


notahobi :
guli aku yg paling beso ade lah sama saiz dgn bola pingpong..
tp mane tah ilang guli tu..sadis3.. :P






2 comments:

Sarah Nabila said...

Adik saya 2 org pun ada hobby yg sama..mengadap laptop tgk runningman..esok exam pun dh x kisah..:)

cendawanpink said...

sarah nabila : ahahaa..mmg addicted kalau da tgk ni.. :D boleh jadik geng ni kalo tgk sme2..hik3..