07 June 2012

.Jiran Aku Kawen.

Ok..
Di hari kejadian yg sama kejadian EMA KAWEN, jiran aku pon kawen gak..
So,pasti laa aku kene balek kampong kan..huhuu..
Tapi aku xbuatkan pon coklat jiran aku mcm aku buatkan coklat utk ema..
Kalo aku xdtg baru coklat muncul.. :P

So,dari hari Jumaat sampai laa Ahad kenduri nye..
Bese laa,org Johor kan..
Kene rewang bagai laa..
Tapi aku xde laa rewang naa..
Setakat buat bunge pahar je..ahahaa.. *pemalas


Ekceli time sanding pengantin pakai ala² turban katanye..
Tapi xbrape nk menjadik n xlawo naa kata photographer..
Photograper ni kawan ktorang, selang 2 buah rumah je..
So,tanggalkan turban tu..
Ganti dgn net / veil tu..
Ko tahu,mane aku cekau kain purple tu??
Aku rembat kt pintu gerbang je..
Ahahaa..
Aku kan cergas pantas pintas dlm carik brg² terpakai ni..
So,dlm gambo sgt laa cantekkk..
Pd hal kain lilit kt tiang pintu gerbang je kot.. :P
Gasak laa kan..asalkan cun dlm gambo..

Gi amek gambo lepas sanding petang tu..
Aku kn x suke pakai baju kurung kan..
Sepantas kilat tuko jeans..
Panas wehhh..

Tu jelaa cite kawen ni kan..
Balek ari senin tumpang kete Cicak Jawaz..
Huhuu..
Tengkiuuu..

pssstt : kawan aku ni photograper artis² je uolsss..she's very profesional time photoshoot..aku sukee..t kawen nk gak die amekkn gambo..erkk..bile aku nk kawen?hahaa..

Adiossss..




2 comments:

Cik TTK said...

diba ke wei photographer tersebut?

cendawanpink said...

yan : aah..huhuu..kbetulan die balek cuti time tu..:D