27 June 2012

.Yeee!.



hahaa..cume nk bilang..
izara reply tweet aku..
okeh babai..!!
g latihan koir cepat..!!
ahahahahaaa..

kalo Mr N reply tweet aku..
perhhhh,mlm ni jugek aku amek tiket jumpe beliaoooo..
haharapannnn.. :D



















15 comments:

Lovely Fieyza said...

untong laaaa....

cendawanpink said...

fieza : ahahaa..gile jakonnn.. :D

Elsie coolzzzz said...

HAAHAHAHAHAHHAHAHAHHA!!

cendawanpink said...

lc : gileeee..!! kah3.. :D

Cik Aja said...

Mr. N saper wehhh..
hehehehe..nak gak tau..
=P

cendawanpink said...

mommy aja : t aku tag kt tweet..hahaa..tettttt.. :D *sile pengsan*

Hustler said...

Retis!

cendawanpink said...

mawi : well..(dgn nada kerek sikit..:D)

Hustler said...

da jadik retis, tak reti2 nak jumpe kengkawan?? wakakakaka.... sok pesta bunge.. ngeh ngeh ngeh... ko merambu cam tahun lepas tak??

cendawanpink said...

mawi : well..aku mmg suke lupe kawan kalo da jadik retis!! kah3.. :D

opkosss laa..kata pon minah bunge..mane leh lepas dgn bunge..:P theme taun ni mcm aku kureng je..hak3..

Hustler said...

Hahahahaha.... cam haram kenyataan ko nih lah.... kihkihkih...

owh... yeke?? aku harap ko dok je la umah yerk... mudah cikit aku nak berjalan ngan 'bunga', wakakaka... tahun lepas tuh silap percaturan, wakakaka

cendawanpink said...

mawi : kah3..cm lahanatttt..
ko dgn bunge B6 kn skg..ahahahaaa..
:D

Hustler said...

Hahahahahaha.... kao nih..... bukan takat retis, kiah propa pon buleh bagi kat ko.. ngeh ngeh ngeh... bagi aku 5 sebab kenapa ko rasa aku ngan bunga b6 tuh?? cis!

cendawanpink said...

mawi : sebab ekk..okeh2..

1)sbb WTA pnh dijumpai kt tepi opis aku..
2)sbb ko tau fesbuk official aku..hahaa..
3)sbb aku ade 6th sense..
4)sbb ko xajak aku naik broga..!! :D
5)sbb aku kan cik cendawanpink..msti tau pnye..:P

Hustler said...

Hahahahaha... agak sengal!

1) itu adalah sebab yang tak boleh dielakkan.
2) eh?? adakah fb official ko cuma budak JPM jek buleh tgk?? Wakakaka..
3) 6th sense ko selalunyer tak boleh pakai.
4) beliau yang ajak aku, bukan aku ajk beliau, hahahaha
5) yang nih jek sebab yang aku setuju, wakakaka