26 July 2012

.Kawen Muda.





Dah nengok video tu??
So ape komen korang??
Komen aku..
Pehhhhhhh!!
Gile mude kot kawen..
Agak-agak laa kalo aku time umo 14 tahun..
Then mintak kawen ngn ibu aku..
Sah,kompem,yakin 500%..
Aku kene seret depan skolah kot..
Ahahaaa.. :D

Siyesss wehhh..
Ajegile mude kot..
Skolah tingkatan 2 & tingkatan 4 woooo..
Aiyooooo..
Aku kecik² gitu dulu main kawen pondok² je wehh..
Tak pulak kawen betol² cam budak skg..
Ahahaa..mmg gile advance..
And parents sgt sporting morting laa kot..
Serta kaya raya agaknyee..
Yelaa..sume ditanggung beres..
Da tinggal kawen aje kan.. :P

Kire terror laa diorang ni..
Aku,tingkatan 3 baru tau bab² persenyawaan ni..
Tu still belom tau camne nak senyawa kan ovum..
Tingkatan 5 kot baru tau..
Wakakakakaa..

Konon² laa kan aku yg jadik pengantin tu..
Kompem sgt² laa taun depan nye da xleh nk amek PMR & SPM..
Time blajo je ingat laki..
Time blajo je ingat laki..kah3..
Mule nk skodeng kelas laki aku lak kan.. :D

Kot² taun depan diorang da dpt baby..
Pehhh..kompem mcm adik bradik je kot..
Ahahaa..
I cant imagine owhhhh..
Tapi bagus nye nanti bile da umo 20-an..
Takde laa ramai 'wartawan' nk tanye soklan² nyampah..
"Wahhh,da besa anak dara nye..BILE NAK KAWEN??"
Phewwww..
Baru ku tau soklan tu sgt² menyentap jiwe kewanitaan aku..
Tapi,aku da ade petua / cara utk buat 'wartawan' xtanye soalan bile nak kwen ni..
Nanti aku cite later ok..

To pasangan kt atas..
Uchapan dari cikcendawanpink..
Tahniah..!!
Ingat,taun depan nk amek PMR n SPM..
Ehehee..
Caucincauuuu!!


notakawenkawen :
alamak..soya sejuk campur cincau..
pehhhhhh..hausss siakk!!
bye!






4 comments:

Gda Hanum said...

ha, ape tips untuk tak ditanye ole wartawan2 tu beb?

cendawanpink said...

gda : hahaa..nanti aku buat karangan dlu.. :P
baek pnye tips..da bjaya..pastu xde org nk tnye lbih lanjut..:D

aBoi said...

Aku nak jugak tau ape tips nye nad...hehe

Hustler said...

biler Nak Kawen? Lalalalalalala