17 July 2012

.Makhluk Hebat & Keras Kepala.




ni salah sorang makhluk ituuuu..
hahahaaaa.. :D
so,my laki-to-be..
 are u ready ber-bini-kan makhluk ini??kah3..
(patot laa xkawen-kawen lagi..muahahahahaa..)







9 comments:

Gda Hanum said...

hahahhahahah... ala, muda lagik. kuikui

cendawanpink said...

gda : hahahaa..yeahhh,makhluk still mude okehhh.. :D

Hustler said...

Aku tgk jek gambo ko nad, tergolek aku ketawa!!!!

cendawanpink said...

mawi : ahahaa..jgn weh,makhluk tu hebat & keras kepala katanye.. :D

Hustler said...

Hahahahaha... aku baca pasal hebat n keras kepala tuh, dah takjub dah, tapi biler tgk gambo tuh jek, jatuh dari krusi, wakakaakkaa

cendawanpink said...

mawi : mule2 bce UAI kata tu..mcm da tanam rasa tggjwb la kn..pastu tgk gambo aku,ko bedekah bederai ekk?ahahahaa.. :D
(ko nk kata aku kiut kan..bilang aja..jgn malu..muahahahaa..)

Hustler said...

Haaa... tawu pon ko keadaan aku, wakakaakak... tak berderai, mula2 macam nak tahan ketawa, pastu tergolek dari krusi, guling2 aku ketawa... kihkihkih...

Ko kiut?? ceh!! kiut lagi Tiz Zaqyah aku, Lalalalalala

cendawanpink said...

mawi : hahaa..bak gambo ko yg xpakai spek..t aku buatkan mata katak tu.. :D

Hustler said...

Wakakakakakaka... tade kot, ke lau ko jumpe kat fb aku, ko curik jek la... wakakaka