11 July 2012

.Weekend Yg Weekend.


 Sabtu 
Pegi kenduri kawen anak angkat ibu..
Baju aku da boleh jadik pengapit perempuan..
Ahahaa..
Tu baju beli kt bandong..
Konon² buat pakai raya nanti..
Tp,aku pakai jugekkk..hehee.. :D

 Ahad 
Balek umah nenek kt GP..
Then,balek tu mentekedarah laa kan..
Sile FOKUS dekat anak panah merah..
See??
Lelaki menampakkan ke-tongkeng-an beliao..
Ahahaa..
Aku da bilang..
Jgn pamer macam² ngn aku..
Kan aku da amek gmbo..
Apekah lelaki menayang tongkeng??
Da laa tak cantik,nk tayang lagi gitewww..ahahaa..
Ceh,kunun² suruh adik aku cover line amek gambo die..
Pd hal aku amek gambo blkg tu..
Awek die siap nengok okehhh..kah³..
Kalo bakal laki aku cenggitu..
Mmg aku humban kt bawah food court tu..
Buat malu je kot..
Agak² laa kn.. :P
Errr..x rase sejuk ke tongkeng terdedah??ahahaa.. 


 Senin 

Sementelaah aku cuti ari senin..
Di hari kejadian SAMURAI MENGAMUK..
Bwk ibu n abah makan² before anto aku balek..
Hik³..
1st time nih dorang mkn kt secret recipe..
Slalu aku ajak sokmo xmo,mahal katanye..
Ni kira aku paksa gak masok..huhuu..
Kalo x aku sebagai anak..
Sape lg nk bawak..
Kan kan kan??
Nanti da ade mak bpk mertua..
Bwk mak bpk mertua lak..miahahaa..








No comments: