09 August 2012

.Biskut 1st Cendawanpink.


Minggu lepas..
Time aku buat Mini Pavlova, kan aku kata dari lepas sahur main masak² kan..
Buat biskut ni laa..
Mcm biase,telepon ma'am kat kampong tanye camne nk buat..hehee..
Ma'am da bg cara,teros aku buat.. :P





Then,lepas biskut ni siap..
Dapat laa satu balang beso tinggi tu kan..huhuu..
Rehat jap..
Petang lak buat biskut choc chip ala² famous amos tu..
Gambo??
Ahahaa..
Nanti aku amek gambo..
Sebab biskut nye da separuh balang aku tibai..
Tiap kali bukak pose je,melantak biskot raye..
Tiap kali melantak biskot raye je,mesti time bukak pose.. :P

Ibu aku tanye..
Kenape dua² biskut coklat??
Senang je jwpn aku..
Sebab aku suke coklat je..
Buat biskut coklat laa..ahahaa.. :D
Aku akan jadik terlalu-begitu-rajin dgn makanan yg aku suke makan..
Kalo aku tak suke makan,takde makne nye aku nk blajo buat kan.. :P

Ohhh,tapi bau time bako tu mmg menggoda seyyy..
Laju je tangan aku nk baham biskut tu..
Pastu teringat lak aku pose..cisss!!
Nape laa xmkn teros then baru teringat aku pose..hahaa.. 
Pasni,kene gak buat balik biskut choc chip tu..
Kasi refill balik balang kosong..
Huhuu..
No wonder laa org len pose berat turun berkilo²..
Aku tak turun²..
Ini laa punca nye..hahaa..

Adiossss amigosss!! :) 
Tulus ikhlas dari cik cendawanpink






7 comments:

Hustler said...

Nice~ Ahaaaa~~

cendawanpink said...

mawi : hahahaa..corak je nice..rasa? :D

Hustler said...

Eleh... sah2 la cedap kan?? ko saje tanak bagi kat aku rasa kan??

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

atuyai, jeles tul aku ngn org2 yg pndai masak ni..ish2...

cendawanpink said...

mawi : ahahaa.. :D
t awek ko jelosss ngn aku lak..
da la opis kami dekat2 je.. :P

cendawanpink said...

mamiko : hahaa..1st try dokkk..ko try laa gak ngn laki..msti lg sweet,romentik..aku buat sorang2 je..wuwuwuuuu.. :P

Hustler said...

Hahahahaha.. tade makne dia nak jeles. tak cukup tampan lagik aku nak jadik bf beliau. wakakakaka...