09 August 2012

.Kaki Jantan vs Kaki Betina.

AMARAN
Ini entry aku tacing..
Takleh bace tacing2,jgn bace..!!



Kdg2 aku try melupekan..
Melupekan ape org penah pedajal (buat taik) kt aku..
Melupekan ape org penah fitnah aku..
Tapi aku mungkin boleh memaafkan n melupekan..
Andai nye..
Salah sorang dari aku & si polan..
Terputus nafas kt muka bumi ni..
(Mati laa maksod nye..hahaa..)

Memaafkan sifat terpuji..
Fine,boleh je memaafkan..
Tp,melupekan tu..
Takkan pernah laa kot..huhuu..
Dendam?
Rase nye tak laa..
Kalo dendam,mesti aku balas balek perbuatan kn?kn?kn?
Aku cume boleh tunggu n lihat aje..

Maybe boleh dikatakan n diklasifikasikan sebagai SERIK..
Huhuu..
Almaklom laa..
Aku kan KAKI JANTAN kata seseorang di suatu waktu dahulu..
Wakakakaa..
Untong laa kan kaki jantan..
Ramai laki nak..kah3.. :D

left : KAKI JANTAN
right : KAKI BETINA

Ahahahahaa..
Itukah yg dimaksudkan beliao dgn 'kaki jantan'??
Takpe..
Still boleh mintak mahap ngn aku kalo anda ade kata aku gitu..
Selagi ade nafas kt hidong aku ni kan..

Mungkin beliao-beliao bace ini blog..
Mungkin jugak beliao-beliao x bace..
Tp kalo aku yakin n kompiden beliao-beliao itu bace blog aku..
Camne??hihihihiii.. ;)


nota ber-kaki jantan : 
kaki jantan ke,kaki ayam ke,kaki lembu masak sup ke..
ikot laa pandangan 'anda' kn..
janji kaki aku xmacam jantan pnye kaki..ahahaa.. :D
kalo aku kaki betina,lagi pelik kn?? :P
adiosss!!






8 comments:

Elsie coolzzzz said...

AKU KAKI BETINA~ CAMANE TU HAHAHHAA

cendawanpink said...

lc : ahahaa..tu da lain kes..sile rujuk kt pakar.. :D

Hustler said...

Errkk.. Aku pulak kaki resing kata org.. acane????

cendawanpink said...

mawi : kaki botol?kaki nombor?ahahaa..cane? :D

Hustler said...

Hahahaah dua2 kaki tuh haram dowl....

Caza c BoOlat said...

kalo mak nyah cmne? kaki jantan bukan..betina pn bukan..haha

cendawanpink said...

mawi : ahahahaa..haremmmmm.. :D

cendawanpink said...

caza : kes tu..jadik nye kaki jantan ke kaki betina..wakakakakaa.. :D