28 August 2012

.Love My Mera.


I loveeee my caMERA so much!!
Kamera ape??
Huhuu..



Yg pasti,my mera bukan la dari jenis kt gambo atas tu..
(Tak mampu sebenar nye..muahahahaa..)
My mera hanye laa sebeso lcd camera kt atas tu je..
Tapi..
Kenape aku suke naa mera aku ni??
Sbb,bile amek gambo..
Akan menampakkan aku KURUS!!
Yesss,aku tak tipu..
Huhuu..
Thats why i loikkkkeee my mera..
Ku tatang bagai baby baru lahir..
Tapi pernah JATUH SEKALI..
Dan saye tersentap!!
Sbb bukan saye yg jatuh kan..
Org lain yg jatuhkan..sobb sobbb..
Naik pucat bijik mata aku nengok my mera jatoh terpelanteng dgn jayanye ke lantai mozek kaler pink..
Wuwuuuu..
Naseb baik tak jahanam..
Kalo jahanam,mmg aku nk sejibik sejibun mera camtu okehh..
Sebab tu aku kedekot kalo org nk pinjam mera aku..wahahahaa.. :D
(kalah camera slr yg gempak2 aku pnye kedekkk..)

Still tak caye aku kata mera aku boleh bikin aku nampak KURUS??
Jom,cekedaotttt!!

Kenyataan nye.. -___-"
Tak sekecil itu di alam nyata..
Kenape ekkk??
Ade org kata,rahsia paling mujarab utk kurus ni senang je..
Makan hati ulam jantung..
Kompem kurus!! ahahaa..
Jom kite try..kot2 boleh laa kurus 100 gram ke kan.. :P
Cau cin cauuuu..






No comments: