07 September 2012

.Reason Im Not Maried-Maried Yet.

One of the reason.






Ekceli im not afraid,coz i noe i can defend myself with the ilmu silat dulu..
Bukan takat silat,kungfu boleh,kuntau boleh,tekwondo boleh,silambam boleh,taici boleh.. :D
Cume takot2 aku ter-terajang lelaki sampai kiok je.. #hahaa..(bajet kuat jap..)

Akhir zaman ni..
Mmg payah nk carik lelaki yg betol2 lelaki..
Ramai jantan je..uhuk3..
Takyah jejauh..keliling bebola mata kite je adoooo.. ;)
Tetttt tuuutttt taaattt tiiiiittt tooootttt..(siaran tergendala..sambung kemudian..adiosss!!)






13 comments:

Hustler said...

keras entry nih... wahahahaahah

cendawanpink said...

mawi : keras ekk?yg ko tonyoh kt skrin sape suruh..mmg la keras aihhh.. :D

Hustler said...

Hahahahahaha...... sengal la ko nad... wakakakaka.... tergolek aku jatuh krusi ketawa.. hahahahaha

cendawanpink said...

mawi : hahaa..aku bce entry ko lak jadik geram berasap.. :D

Hustler said...

Hahahahaha.... kannnn?? aku yang ngadap nih, tros bukak hazard lite, kuo keter, tuju, tros tampo jek dgr dia maki pakcik tuh... geram aku..... haram jaddu tol.

Gda Hanum said...

tahuuuuuuu takpe... setuju la sangat

Hustler said...

Ape yang anda setuju Gda?

Gda Hanum said...

setujuu laa. zaman skunk jantan ramai. lelaki mithali susa cket na jumpe. da la susah. cket lak tu.hahahahah

Hustler said...

Hahahahahaha... usaha tangga kejayaan la Gda.... kihkihkih.... :)

cendawanpink said...

mawi + gda :

kdg2 ade org bnasib baik jumpe org yg betul..ade yg xbnasib baik jumpe org yg salah..
sbb,kalo xjmpe org yg salah..kite xjumpe org yg betol..

ececeyyyy,da mcm ahli falsafah..pada hal aku copy paste je..wakakakaa.. #pengsan..

Hustler said...

Hahahahahaha.... tapi kan?? lau asik jumpe org yang salah jek manjang kenapa pulak?? wakakaka...

itu bukan aku la... hahaha... sekali jek bercinta, pstu tak tawu dah, camne nak bercinta.. wakakakaka

cendawanpink said...

mawi : tu name nye kene mandi bunge!! kah3.. :D

Hustler said...

Hahahahahhaa... cian beliau weh... halasan yang diberi "awak terlalu baik utk saya..." dafuq??? wakakakaka