11 October 2012

.3ksp0 p3mb4ngunan.

hehee..
dapat tangkap ape aku nye tajok?
bukan ape,malas kang org dok gugel pasal 3kspo ni.. :P
sebab 3kspo ni laa,aku keje ari sabtu..
tapi,xdpt cuti ganti..
cume kene claim OT je..
tarak hasil lebih ahh claim OT..
so,biarkan saje laa..

ayuhhh nengok gambo..
takde ape sgt nk cite pasal 3kspo ni..
hahaa..

 artis on jumaat tu, Black n ManBai..
huhuu..
suke nengok lukisan Dr M n wife..
nanti aku da tua cenggitu,nak gak laa lukisan muke camtu..kah3.. :D
*pitam*

 ni lerr tapak 3kspo nye tu..
3kspo ni utk menghargai kemerdekaan tanah air kite gitewww..
namun..
ape kan daya..
aku rasa tempat nye x strategik.. :P
entah laa,aku cuma kuli je..
SYMP kan.. :)

 ni laa antara perhiasan 3kspo tu..
byk-byk benda..
aku suke patong nurse tu..
sebab mcm patong barbie pakai baju nurse..
hehee.. :D

 pastu ade permainan tradisional gak..
whoaa,4 round main congkak..
jgn ade hantu congkak ikot balek da laa..
huhuu..
plg best nengok budak-budak skolah cina pon pandai main congkak..
hebat.. :D
1 Msia katanye kan..

balek tu..
ya ampunnnn..
jem macam ape..
siyesss aku xleh blah dgn jem..
maybe time balek keje kot..
sejam lebih tercongok kt situ je..
phewww..
aku xtau laa camne warga kota boleh tahan ngn jem hari-hari ekk?
aku baru sekali jem ptg tu je da rase fedup..
bkn aku yg drive pon..
duduk tido je da pnt..hahaa..


notanota :
saye benci jem!!
dan saye lagi benci org buat kapla saye jem!!
tapi saye suke makan roti ngn jem stoberi.. :D






8 comments:

fiqkbe said...

fuyoo amik gmbr ngn black! ;D

Hustler said...

Tu la namanyer KL. Hahahaha... Teringat aku tergelak biler 'putrajaya person' cakap kat aku, pagi2 ronbod, lalu sini jem la.

aku tanya, mana jem??

Tuuu~~ Sambil muncungkan mulut ke arah deretan kereta yang byk, tapi masih bergerak.

Tros aku tergelak. Ini jem??? Wahahahahaha

cendawanpink said...

fiqkbe : ahahaa..rugi x dtg hari2 lain..ade fahrin,serina redzuan,ramai lagi..dpt dtg on jumaat je.. :D

cendawanpink said...

mawi : alah,bilang jelaa putrajaya person tu name nye B6..hahaa.. :D

putrajaya pnye jem,duduk kt trafik light lame2..tu da consider jem laa..kah3..
sbb bese nye bas kt putra pon,bwk kemain laju mcm ape..hahaa..

Hustler said...

Wahahahahaha..... Adoiyai.... B6 jugak....

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

wah..Black lah...

Ketawa bersama menangis bersama....

Anonymous said...

Very useful blog. Keep up the good work.

cendawanpink said...

mamiko : ahahaa..
aritu die ade perform lagu tu gak.. :D