04 October 2012

.Derma Kilat Utk Saye.

Agak-agaknye ade x org nk derma or buat tajaan kt aku?
Individu kaya raya & kompeni mewah dialu-alukan yee..
(Derma maksud nye memberi 'tanpa' minta balasan ye sume..)
Hahaa..
Aku nk pegi tempat-tempat ni laa wehh..
Senang cite negara 4 musim laa..
Muahahahaaa.. :D


Cam best je kot dok berdating time bunge sakura kembang²..
Sambil suap-menyuap makan Nasik Lemak Sambal Udang..
Time autumn lak dok bwk pokok sambil mcm Pisang Goreng cicah Sambal Kicap..
Waktu winter lak makan Biskut Hupseng sambil cicah Air Kopi..ahahaa.. :D
Summer xmo laa..panas katanye..kih²..Mesia pon da cukup hot.. :P

So,sape nak derma kilat..
Sile PM saye ye dgn segera..
Tak mintak banyak derma nye..
Agak² aku boleh cuti tanpa gaji kt Mesia..
And kos hidop kat sane SETAHUN JE..
Ahahaa.. :D
(Nak rase sume musim katanye kan..tu kene dok sane setahun tu.. :P)
Tak kisah laa negara mane..
Asalkan ade macam gambo² kt atas tu ekk..
Okeh??


nota derma kilat : 
ekceli aku ngah try ilangkan bosan..
sebab weekend kene keje..
yahooo..!! bestttt!! -__-"








8 comments:

Mrs mAmikO AbUrakOji said...

hehe..klo ade lah org baik ati cmtu, ko jgn lupe suh org tu sponsor kt aku skli ye.."aku insan yg lemah...."huhu

cendawanpink said...

mamiko : ahahaa..boleh2..t aku mintak derma utk 2 org lak ekk.. :D hehee..

Sumayyah Nadhirah said...

aku dan laki aku sekali tlg erk.... ahhahah

cendawanpink said...

maya : aittt..ko dah berlaki ke?hahaa.. :D

ctpujie said...

aku pon nak nanad! thanks..heee

cendawanpink said...

pujie : ahahaa..jom reramai bwk tempurung dok tepi tangga.. :D

Anonymous said...

dengki ar ko xdpt mcm gov xdpt.ko tau nk pikir buruk org laen,ko bagus sngt ke?

cendawanpink said...

anony : nah,jawapan utk anda yg aneh.

http://cheritanurul.blogspot.com/2012/10/anonymous-bodoh.html