09 October 2012

.Pengaruh TV.




" Kamu dapat anak ayah dengan cara yang baik..
Kalau satu hari nanti kamu tak suka lagi anak ayah,
Jangan dipukul-pukul anak ayah..
Nasihati dia dengan baik..
Dan kalau satu hari nanti kalau
Kamu betul-betul dah tak suka kan anak ayah sangat-sangat..
Pulangkan dia kpd ayah dengan cara yang baik.. "
~ Julia TV3 ~



Semalam saye tersentuh pulak dgn ayat bapak si Julia ni haa..
Huhuu..
Agaknye,kalo aku ade bapak lg laa kan..
'Kalau' ajelaa..
Lepas kawen,ayah aku pesan gini tak kat laki aku?
Wakakakakaa..
Sile berangan sebentar..
Bapak da takde..
Apetah lagi laki..kwang3..

Oittt..!!
Sape potong bawang depan aku ni??
Pedih da mata..hahahaa..







7 comments:

Miss Tasantek said...

ada lah rezeki kau tu nad..jangan lah cakap macam tu :)
setiap dari kita kan mesti ada pasangannya :)

cendawanpink said...

tasa : mintak2 laa Mr N psgn aku nanti..amiinn..
xmintak psgn lain dah..ahahahaaa.. :D

Hustler said...

Ayat Bapak Julia tuh disedut dalam satu kisah yang aku penah baca. Bapak dia penah pesan kat menantu dia macam tuh. Then manantu tuh menyesal, sebab dia ada skendel ngan pompuan len. Pastu baru tawu yang Bini dia byk berkorban kat dia even suami dia maen kayu 3 or main 'main' ngan pompuan len.

cendawanpink said...

mawi : aah,cerekarama kalo aku x silap..huhuu..bapak die kias dgn buku islamic.. :P

Hustler said...

Haaa... betol2..... tepat dah tuh. Ngee....

Shieka Ashar said...

nnt bapak aku tolong cakap kn cmtu kat bakal laki ko eaaa...

*pegi rebus bawang tu xnk pedih.HAHA

cendawanpink said...

shieka : hahaa..boleh3..suh uncle on behalf ayah aku.. :D
ape cer ko?lame x dengo cite.hahaa..