23 November 2012

.Durian Crepe Melanda.


Huk alohhh..
Sume dok heboh ni pasal Durian Crepe / Crepe Durian..
Memule agak pelik laa kan..
Pasal letak nama nye 'crepe'..
Sekali dok godeh-godeh gambo..
Kesah nyeeee..
Aku makan n faveret bende alah ni since taun lepas..huhuu..
Ade ni haa kat dalam entry Pancake Durian..
Aku panggil beliao pancake durian rupe nye..hahaa.. *jakun
Since aku ni hantu durian..opkos laa kan tau pasal durian yg sedap²..ki3..
Ade Cendol Durian , Pesta Durian dan mcm² durian laa kekdah nye kan..



Tapi aneh nye..
Aku x brape gemar bubur kacang + durian..
Sebab aku suke durian mentah gitu je.. :P
Apetah lagi makan tempoyak..yekkkkksss..
LC boleh makan tempoyak..yekkkkssss lagik.. :D


Caucincau..!! :)






9 comments:

Hustler said...

Same!!! Aku boleh makan durian, giler durian, tapi ta boleh makan tempoyak, wakakaka.....

Rasa nak lempang muke LC tuh la, kihkihkih

cendawanpink said...

mawi : hahaa..makan sama petai lagi..ko adooo?? :D

Hustler said...

Hahahahaha... Petai pon aku tak makan, wakakakaka.... ko nak tak durian crepe nih?? Hahahaha

cendawanpink said...

mawi : awat?ko nk bagi foc ke?bereh saje..pass kt dak b6..anytime aku amek..hahaa.. :D

Hustler said...

Hahahahahahaha..... orait.... lau ade stok, ko tinggal makan jek, wakakakaka

cendawanpink said...

mawi : beresss..sistem barter okeh..t aku pass runningman smpai latest episode..kah3.. :D

Hustler said...

Hahahahahaha... Poyo la ko Nad, tunggu runningman ko, ntah biler la ntah dapatnyer, wahahahahaha

cendawanpink said...

mawi : eh,aku sokmo ade cite RM ok..ko x pass hardisk ko..die pnye hardisk aritu ade prob..xdpt copy abes..huhuu..

Hustler said...

Owhhhhh... HAhahaha... mana la saya tawu, beliau tak gitawu hardisk beliau rusak, lau tak, dah bagi da arituh. Ish.