17 January 2013

.Awas!! Syaitan..!!.


Sementelaah 2 hari keluar berita pasal bende yg same je..
Saye selaku blogger kepoh pon nk memenuhkan entry..
So,saye pon nak buat entry pasal ini..!!
Hehehee.. :P


Sape salah sape salah??
Huhuu..
Takde sape-sape pon salah dalam hal ni..
Tapi.....
Semua orang salah..!!kah3.. :D

Ekceli..
Aku tak tengok pon perlawanan ni..
Apetah lagi pegi nengok kt stadium kan.. :)
Abes..asyik dok kuar surat khabar je hari-hari..
Nak gak tau ape kes nye kan..huhuu..
(Sebab skg tiap malam dok abeskan drama korea lagi..haishhh..20 episode kot..wuwuuu..)
Kalo ade kt tonton nanti,aku nengok laa kalo free.. :P

Jenuh gak tengok kat pesbuk sume dok share status n gambo sume tu..
Aku da laa xtau pape cerita..
Dok nengok jelaa org berhentam bagai kt fb..ki3..

Ape yg dapat aku simpul-simpul n ulas..
K.E.S.I.A.N bangsa MELAYU..
Huhuu..
I.S.L.A.M pulak tu kan..kih3..
Nasib laa aku ni bangsa Melayu campuran Korea campuran Italy sikit..yg beragama Islam..
Hakhakhaktuihhh.. :P *pengsan!!
Kesian Melayu..Kesian Islam..Kesiannnnnn..
Renung-renungkan..jgn sampai termenung kemudian hari..

Dulu..Sukan menyatukan semua orang..
Tak kira kaum ape..agama ape..
Sebab sukan boleh bersatu..
Dulu..Sukan juge menemukan aku dgn 1st love aku..ehh??!! *lari topik..!! kih3..
Dulu jugak..Sukan menyehatkan tubuh badan aku.. (walaupun rentung terbakar..)

Kini..Sukan mem-pecah-belah-kan orang..
Dalam kaum yg same pulak tu..aigooo..
Sebab sukan boleh berpecah-belah..(tu baru sukan,belom politik..adehh..)
Kini..Sukan dah x menemukan aku dgn love..ehh??!! *sbb wa da xbsukan..kih3..
Kini..Sukan bikin aku sakit jantong..sebab..nk putus jantong kalo tengok depan tv..wakakakaaa..

Sekian..
Saya wakil tv propa jemah melaporkan..!! :D
  "Majulah Sukan Untuk Negara..!!"


nota ku nota mu jua :
len kali jgn dok tercanguk kt stadium awal-awal..
semayang maghrib dulu before perlawanan..
takde laa saiton yg direjam dok hembus-hembus api kemarahan dlm diri..
sebab takde 'dinding' dlm diri..
sekali kena hembus ngn saiton..mmg cepat laa masok dlm jiwa yg marah..
bertepuk-tepuk & bersuka-ria laa saiton yg berjaya marakkan api kemarahan dlm diri manusia..huhuu..

(pehhh..aku ckp mcm ustazah..uishhh..doa-doa laa 1 hari nanti aku jadik seorang ustazah..ngeh3..)
^___^

pstttt..sy Johorean + Nogorian..hik3..
but i am Malaysian.. ;)




9 comments:

Hustler said...

Aku rasa diorang nih wajib tgk wrestling, baru paham ape itu identiti. Haish.

cendawanpink said...

mawi : hahaa.. :D
wrestling pon aku xtengok gak..
da malam..tido.. :P

Hustler said...

Hahahaha... Aku pon ta paham ape yang diorang pertikaikan sgt ntah. Aku bukan Pure Johor. Yup. itu aku ngaku, tgk IC pon org johor takkan ngaku aku org johor, wahahaha....

tapi get into the blues la.... masuk la johor tgk, idop dalam nih 10 tahun, baru kuo, boleh citer camne. Hahahahadoi.

Luaskan Kuasamu~~

cendawanpink said...

mawi : kih3..tulaa pasal kan..meleis style katanye.. :D
nsb baik aku kuriya..ahahahahaa.. *pitam*

Lovely Fieyza said...

glory glory man united.. eh? yg ni kira tak??

Hustler said...

Hahahaha... kuriya ke???? untong aku lahir jarman weh, wahahaha..... tapi minta gak tgk awek2 kuriya nih, ada nak bagi sorang??

cendawanpink said...

fieza : hahaa..long time no see u kat belog..kih3.. :D

glory glory Jamaica..!! wehuuuu.. :P

cendawanpink said...

mawi : ooo ko germany rupenye..apesal laa slame ni aku x tau..nsb baik da tau skg..ahahahaaa.. :D

ko ade awek b6 xcukup2 lagi kah..jadik pencinta yg setia dokkkk..hik3..

Hustler said...

Hahahaha.... Rugi la ko tawu lambat, lau tak, buleh aku bawak ko selalu lepak2 kat german, besh woo.... Hahahaha

Err.. Err... Aku mmg setia... Hahaha.... awek B6 agak sukar dijinakkan, wakakakaka :P