07 January 2013

.Korean Kimbap.

Alohaaa..
Tekak gajah di tahun baru ni..
Kemain nk makan kimbap..
(Kalo kt Jepon panggil nye Sushi je pon kannnn.. :P)
So,dgn rajin nye try laa buat ni..
Mcm biase..
Aku ni kn mudah terpengaruh..
So,terpengaruh dgn cite korea laa..
Kemain sedap aku tgk mulut retis diorang makan kimbap korea ni..
Ape lagi kan..
Nk g korea,kemain jaoh..
So,buat je sendiri.. :)
 Pic kanan bawah tu sekali nengok..
Dah serupe lemang je kan..
Ahahaa..
Ekceli total sume aku buat dapat laa 4 batang lemang kimbap tu..
Huhuu..
Yg sempat di amek gambo..
Tu jelaa..
Yg lain sume da dikebumikan dlm perot aku.. :P

Rupa kimbap 1st time buat ni..
Burok laa sikit kan..
Well..kali pertama menggulung mende alah ni..
Huhuu..
Nanti dah terer,mungkin comel sikit dari ni.. :P
Resepi Kimbap ala-ala Korea ni..
Akan menyusul next entry..
So,boleh laa buat sendiri..
Byebyeeee..







8 comments:

Gda Hanum said...

weh..mane resepi. mane mane mane. ta saba nk tunggu next entry.kah kah

Elsie coolzzzz said...

nyamaiiiiiiiiiiii amai~~~nadai kalak aku makai kimbabp se'nyamai tokkkkk hehehhehehe

cendawanpink said...

gda : ahahaa..tungguuuu..t ko buat ekk bile resepi dh kuar.. :D

cendawanpink said...

lc : ko nganjeng ke ape???!! ahahahaa..
sedap smpai jilat ibu jari kaki kan..kah3.. :D

Elsie coolzzzz said...

aahhh sedap tammmatttttttt sgt!! sampai guna kaki aku pegang kimbap ko

fiqkbe said...

teringin nyer nk mkn!! cpt la ajar cmne nk buat ni...

cendawanpink said...

lc : hahahahahaa..puakeeeee..!! kah3.. :D

cendawanpink said...

fiqkbe : hehee..dah siap resepi nye..nnti fiq buat eaa..kasi baby makan.. ^___^

http://cheritanurul.blogspot.com/2013/01/resepi-korean-kimbap.html