18 January 2013

.PLKN.





Nama : Cendawanpink (bukan nama sebenar)..
Kompeni : Charlie
Kem : Kem Putra Putri, Alor Gajah, Melaka

siyessss..
miss gile moment ini wehh..
huhuu..
sape kata aku lagi kurus berbanding sekarang..
mmg nk kene tumbok..ahahahaa.. :D

 







7 comments:

Hustler said...

Giler tak mencabar, kem tepi hiway, hahaha.... tak merasa langsong nikmat utan, wakakaka....

Sumpah!! Suci giler muke ko dulu!!! Hahahahaha... Tergolek aku ketawa tgk.

cendawanpink said...

mawi : kem aku dlm utan la dowhh.tu ayer keroh tepi hway..huhuu.. :P
siap dekat kubur lagi tauuu kem aku..
gile takot nk fly malam.. :D

aku dari dulu smpai skg mmg suci tauuuuuu..ahahahahaaa..

Hustler said...

Hahahahaha.... ko kena tgk kem aku la nad, bukan kata fly, budak lari kuo kem, lepas satu ari, balik masuk kem semula... hahaha....

Hahaha... tade makna dari dulu sucinyer.... time kat poli jek aku dah tgk byk pencemaran berlaku kat ko, wakakaka... ini mmg sumpah suci murni tulus gedebus weh.. wahahaha....

fiqkbe said...

wah cm best je g plkn. fiq x tercalon pun pas spm dulu...

fiqkbe said...

wah cm best je g plkn. fiq x tercalon pun pas spm dulu...

cendawanpink said...

mawi : sng fly takpe laa..hahaa..ktorang ni tercongok je kt kem..kesiannn.. :D

minyak masak seri murni..wakakakakaa.. :P

cendawanpink said...

fiqkbe : best3..kalo dpt ulang lagi pon boleh..ahahaa.. :D
xbuat rayuan eaa..rase dlu boleh wt permohonan kalau xdpt.. :P