13 February 2013

.Kekaseh Lama.


Pernah bertemu kekasih lama?
Dan kekasih lama bersama isteri nya?
Huhuu..
Ape perasaan?

Aku berjumpe dengan kekasih lama zaman skolah dulu..
Dah isteri beliau tersangat laaaa cantek..
Cantek gileee masalah nye kan..
Wuwuuuu..menangesss.. :D

Patot laa tak kawen ngn aku..
Aku huduh rupenye..
Sobb sobb sobbb.. :P
Ahahaa..

Yg lagi spesel nye..
Besday wife die tu..
Sama tarikh dgn besday aku..
Cuma lain tahun je..
Huhuu..
Kebetulan kan kan kan.. ;)



2004 ~ 2012

Bahahahahahaaa..!!
Kiri : gambo aku tingkatan 4..
Kanan : gambo aku tahun lepas..
Kahkahkahkahkahhhhh..
Asal muke aku cenggitu?choi betol laa kan..
Gile ibeng siakkk wajah hamba.. :D
 
Cantek lisa..siyesss cantek..
Tarikh beseday da same dgn die..
Tapi awat aku x cantek cam die?mueheheee.. :P

Gambo kiri : time yusry baru-baru kawen ngn erra
Gambo kanan : time yusry kawen ngn lisa
Aku : tak kawen-kawen..ape cerrr?kah3.. :D



♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

Dekat padamu
Arah ingin kutuju
Walaupun jauh akan kutempuh
Kerana hanya sunyi menemani hari
Semenjak kau pergi membawa diri

Oh dekat padamu
Di sana kan bersatu
Dua jiwa yang terpisah
Kesetiaan yang telah kita sama ikrarkan
Ku pegang teguh janji kukotakan

Andai tersalah arah berikanku tanda
Agar kau terima yang sebaiknya
Jika cinta kita hanya sejarah lama
Sudilah kucuba kali kedua

Walau jauh akan kugegas berlari
Walau tinggi bisa kuterbang di langit
Walau sedalam mana akan kuselami
Kerana cinta sedalam itu mekar
Bila ku dekat padamu

Dekat padamu itu destinasiku
Tak kira apa jua kuterima
Harapanku kan terbuka pintu di hatimu
Dengan rela menunggu kehadiranku

Andai tersalah arah berikanku tanda
Agar kau terima yang sebaiknya
Harapan mendorong ku mengusung cinta kita
Janganlah dibalas rasa kecewa


♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

nota kaki :
suke sgt lagu ni time lagu ni fames dulu..hik3.. :D






22 comments:

Sumayyah Nadhirah said...

hahahhahah gelak guling2!!

cendawanpink said...

maya : hahaa..tu psl aku nk amek gambo..teringt ade gambo time skolah dulu..macehhh.. :D

LiaNa YuSoF said...

hahahaha...

punye la serius aku membacanya.. skali gmbar yusri kooo... mau tak berdekah2 aku gelak.. hahahaha... untungla dpt bergambar dgn mereka.. ^_^

cendawanpink said...

liana : ahahahaa.. :D
kannn..kasi suspen sikit..

aritu ngn maya,tjumpe diorang kt alamanda..hehee..

Hustler said...

Aku rasa nak lempang ko berkali2 nad, hampeh tol.

cendawanpink said...

mawi : ahahahahaaa..sama je kn muke ex boipren aku?aku je berubah.. :D

Hustler said...

HAhahaha.... fasa dia baru kawen ngan erra tuh form 4 eh?? Hahaha... Dulu kawan skolah agama aku sakap, Yusry cerai ngan Erra sebab Yusry gay. Wahahaha....

cendawanpink said...

mawi : kih3..kalo roGaYah..watpe die nk kawen kan..huk3..mesti die kawen ngn lelaki..means die tak roGaYah laa kan.. :D

Cik Aja said...

wowwww !
ada gambar dengan yusri..
nih yang nak jeles nihhhh..
hehehehehehe

cendawanpink said...

aja : ahahaa..dri skolah,tu jelaa gambo nye wehh.. :D kah3..jodoh katanye..erkkk..!! #pengsan

Hustler said...

roGaYah katanyer..... Hahahahaha

cendawanpink said...

mawi : tu ayat kak senduk laa tu..hahaa..cover line jadik rogayah..sian rogayah sebenar jadik mangsa.. :D

Hustler said...

Hahahaha... tuh la sapal. cian cik rogayah sebenar. hakahkahk.... tak sangka ko pengikut tegar kak senduk, hikhikhik

cendawanpink said...

mawi : dari mule senduk buat blog aku da bce dari awal..hahaa.. :D

Hustler said...

Hahahahaha..... ko mmg minat ke arah kesongsangan kan??? wahahahaha

Cik TTK said...

gambo form 4 tu dekat pusat sains!!aku saksi kejadian..hahaha

cendawanpink said...

yan : yeayyy..!! aku eksaited gile kn masa tu..ahahaa..
eksaited nye sameeee je.. :D
ko ade x gambo ngn yusri masa dlm pusat sains tu wehh?

Hustler said...

Eh?? Ko ngan Cik TTK satu sekolah ke?

cendawanpink said...

mawi : lorhhhhh..dah dekat seabad kenal..baru tau ke??hahahaa.. :D

aku ngn TTK sama sekolah menengah..
aku ngn Seha Ibrahim sama sekolah rendah.. :P

Hustler said...

Hahahahaha... Jgn la begitu.. aku nih kire newbie dalam area2 GP nih, wahahahaha

cendawanpink said...

mawi : hahaa..newbie laa sgt kan.. :D

Hustler said...

Hahahaha.. Newbie la dok... aku abis sem satu baru aku kenal dimanakah Gelang Patah. Hahahaha.... Lau tak, aku Muo jek manjang.