20 February 2013

.Wedding Iszriyana & Suami.


Sementelaah cuti raya cina hari tu..
Kan ke kite cuti 4 hari kan..
Maka nye,otw balik ke JB..
Aku tumpang laa cik sue tukang tulis balek..
Sebab nye nk singgah wedding Isz sekali..
Hihii..

Cabaran balek kampong time cuti umum gini..
Memang penoh cabaran..cehwahh..
(Mcm laa aku yg drive kannn.. :P)
Ahahaa..

see..kami berjumpa dgn geng-geng lembu melintas jalan..
hahaa..
lalu jalan kampung,highway ade eksiden n jem katanye..


Akhirnyaaa..
Setelah sesat ke kampong samion lain..
Kami tiba di rumah pengantin nye..hik3.. :P
Tak risau kalau dtg lewat kenduri kt Johor ni..
Sampai mgrib pon boleh dtg lagi..ahahaa..
Ktorang smpai kol 4 lebih gitu..


 Kitorang sampai..
Pengantin nak potong cake..
Pujie lak da nak balek..
Huhuu..
Xdapek amek gambo dgn Pujie.. :D

sue.nad.isz.ieqa.fieza.zana
weeee..
geng ex DSK..!!
^___^
 

 Amacam?
Ada meriah kan..
Tu diaaa..
Air shj ade lebih kurang 12 jenis..
Huhuu..
Kebab ayam die sedaaaaaapppp..
^____^
 

 Congrats Isz & suami..
Semoga berkekalan hingga akhir hayat..

Mcm biasa,amek keberkatan katanye.. :P

 3 dara pingitan..
Ewahhh..
Yg pink tu pengapit Isz..
Ehemm ehemm..
Bakal kenduri ke Kluang je rasanye ni.. 
^___^
Hihii..

misi menceroboh bilik pengantin..
hihii..
romentik eaa kaler pink.. 
:)


pose wajib depan pelamin..
ala-ala pelamin anganku musnah katanye..
wakakakaa.. :D

dan akhir sekali..
take over pelamin pulokkk..

Org kampong i kata..
Practise makes perfect..
Ahaa,,gitu laa katanye kan.. :D

Dan,kembali laa kami ke kampong halaman memasing..
Abeskan cuti-cuti raya cina..
Gong Xi Gong Xi..!!







11 comments:

Hustler said...

Aku terpaksa katakan ini. Santek Baju Ko Nad. Hahahaha....

cendawanpink said...

mawi : ahahahahaaa..nganjengggg..!! :D
sempena nk raye cina..ala2 cheongsam katanye..pd hal tu baju vietnam.. :P

Hustler said...

Woit!! Sumpah, Aku suka baju ko. Santek. Bukan nganjing punyer. Ish. Baju beli kat Vietnam ke?

cendawanpink said...

mawi : haah..baju vietnam..die set ngn sluor..tp aku pakai kain..ki3..kang ingat aku nk pegi taici lak kan.. :D

Hustler said...

Owh.... yeke??? Hahaha... See?? Ternyata bukan aku sorang yang merasakan baju ko santek, hakak opis haku pon sakap mende yang sama, dia ciap puji tudung ko, hahaha...

ko pakai kain ape weh nad?? Hoyoyo....

cendawanpink said...

mawi : bahahahaa..awat ko kasi diorang tgk belog gile aku ni?kah3.. :D
macehhh..
tudung satin rasanye..
baju n tdung je cantek?aku tak cantek?Wakakakakaaa.. *pengsan*

Hustler said...

Hahahaha... aku tgh komen2, diorang lepak tgk, aku bagik jek la tgk, wikiwiki....

Aku tanya kain apa ang pakai la nad, haish....

err.. err... err... yang last tuh ta reti na komen, ahakz.

cendawanpink said...

mawi : kah3..aku pakai dress itam..tu itam legam dari atas smpai bawah.. :D

yeaahhh..wiki wiki ekk..zmn skola dlu aku gune riki riki..

Hustler said...

Owh... Dress..... Hahaha.... Dalam banyak2 penampilan ko dalam blog, yang nih aku puji. Hahaha.. Mmg ohsem, truskan berpesen. Hikhikhik...

Hahaha.. hopkos la aku suka guna laen dari yang len, hikhikik... riki riki tuh dah biasa org gune. ahakz!

cendawanpink said...

mawi : ahahaa..siot jeeee.. :D
aku bkn fashionista..kih3..
maybe ko jarang nmpk aku pkai selendang kot..
huhuu..

Hustler said...

Hahahahaha.... nak tgk kejadahnyer.... hajak deting makan tutty prutty pon kemain susah ko nih. Hahahaha.....