18 July 2013

.Luahan Hati.

Luahan hati Noor Dayana,isteri Ashraf Muslim..


Tak usah bicara tentang payung emas
Kerana
Aku belum layak iktiraf diri sesuci khadijah atau fatimah

Tak usah bicara tentang zuriat
Kerana
Aku bukan Allah...mudah menyebut kun fa ya kun...

Tak usah bicara tentang setia
Kerana
Aku pasti kau tahu aku bukan perempuan jalanan

Tak usah bicara tentang tanggungjwb
Kerana
Aku tahu kau lebih arif tentang itu

Tak usah bicara tentang kesempurnaan
Kerana
Aku terima kekurangan kau kerana Allah

Tak usah bicara tentang dia
Kerana
Aku diasingkan darimu kerana dia

Sucinya aku, kau miliki ketika di Makkah
Hebatnya dia, kau sembunyikan ketika di Thailand..

Berhenti beralasan ini semua jodoh ketentuan Allah...
Kerana satu dunia tahu
Hanya itu lah jawapan mudah utk lepaskan kekhilafan yg disengajakan...

<copypaste dari fesbuk>



Bagus Dayana ni..
Luahan hati macam redo pasrah je kan..
Kalo aku..
Takde nye nk luahan hati dgn menaip je..
Aku teros sewa chainsaw n PENGGAL je dua-dua..hihii.. :P


Teros keesokkan hari nye aku fames ames masuk buletin utama..
Sebab bunuh org..bahahaa.. :D


Tapi apesal kawen lari je ke Siam ek?Asal Siam je kawen lari?
Senang ke kawen kat Siam ni?
Bkn akad nikah cakap bahase Thai?
Uishhh,curious aku dah ni.. :P
Kalo aku nk kwen lari,g laa tempat lain..
Korea ke,Jepon ke,London ke,Paris ke,Swiss ke kannnn..

Comey sikit surat nikah aku nanti..hahaa.. :D #gilo
(tu pasal ko x kawen lagi bedah oiiii..hohoo..)

Kalau takut dilambung ombak,
Jgn berumah di tepi pantai,
Masalahnye aku cite pasal kawen..
Bukan pasal ombak & rumah..apetah lagi ongbak..ahahaaa.. :D
Adiosss..Salam Ramadhan uolsss..







6 comments:

sue. said...

Nanad da gile ni...hahaha...

Hustler said...

Hahahaha... mau kawen sempadan?? roger aku. sekian.

cendawanpink said...

susue : hahaa.. :D
kabare?lme xdengo cite.hu3..

cendawanpink said...

mawi : hahahaa..ade package menarik ke?harge kawan2 haa.. :D

Cik Aja said...

ya allah kesiannya dia..
hanya dia je tau apa yang dia rasa..
kesian sgt..
aku bkk fb pg td bru tau nad..
tu pon org share..

cendawanpink said...

aja : kannn..tp lembut je die balas balik laki die nye pbuatan..
kalo aku..haishhh..xsempat nk menaip da.hahaa.. :D