11 November 2013

.Seluar.


Salam..
Alohaaaa.. :D
Happy Monday sume..no monday biru-biru ok..hik3..

Sementelaah dah keluar pekeliling boleh pakai seluar ni..
Gumbira betol aku..
Sebab?
Sebab aku mmg suke pakai seluar..
Berbanding baju kurung..hikhikhik..
(Abes laa bakal² mertua msti xmo pilih aku jd menantu..huhuu..)

Lagi bagus kalau kata boleh pakai tracksuit + tshirt je..
Lagi sesuai dgn jiwa aku..hahaa..

Lepas ni,mesti warna warni suit aku..
Abes laa..hahaa.. :D
Tapi,pakai seluar pon prob jugak..
Mata-mata sang adam kemain nengok..
Cemane nk buat..
Nampak gayanye..
Baju kurung jugak laa plg sesuai dgn aku..
Sobsss.. -___-"

Dan lagi pun,dgn status pengguna pengangkutan awam..
Mmg sadis dowh pakai suits ni..kah³.. :D
U know what i means..hahahaa..
Kalo xpaham jugak,cer ko try pakai lawo² gini..
Then naik bas..!! ahahahaa..pilu dowhhh..


Masa letak kt ig..
Mesti xde sorang pon perasan kan seluar aku kaler dark blue..kah³.. :D
Hentam saje laa labu..
Seluar biru + blazer itam = style jugak kan..hahaa..


Aku suke blazer kelabu ni..
Murah je..kurang seratus harga nye..
Berbanding yg beratus-ratus tu kan..huhuu.. :P

Ok,bye..
Selamat bertugas sume.. :)








12 comments:

Yan Ty said...

Dalam perancangan tapi kat opis ni tak de lagi yang mulakan.. awkward pula nanti..

cendawanpink said...

Yan Ty :
sy & boss 1st pakai..hahaa..ade geng..tp mmg org dok tgk je..kih3.. :P

Elsie coolzzzz said...

WIWITTTT HOT STUFF!

ctpujie said...

blazer kelabu tuh cungg habis!
ble lah aku nk pakai sluar plak g opis neh coz xde org yg mulakan lg kt opis neh..huaaaaa..

cendawanpink said...

lc : kah3..x se hot ko..aummmm..ahahaa.. :D

cendawanpink said...

pujie : kene ko mule dulu,baru ade org ikot..ahahaa.. :D

sue. said...

ala nadd....pakai je la..tapi bila naik naik bas tu bukak blazer..pki blouse or kemeja dalam tu.....haaaa...kurang sikit pilunya nanti...hahaha..kita kan sama...hahaha..

btw nanad..kalau mata2 sang adam tengok kt ofis kan..ko pakai blazer labuh tutup bonet belakang tu..awass diorg! kahkahkah..

p.s.: ko ingat tak "ada sekor anak tupai.." hahahah..xle bla...smpai demam aku kt ofis esoknya..

<3,
susue

nohas said...

sekali-sekala nak jg bergaya dgn seluar kan..

cendawanpink said...

susue : ahahahaa.. :D
kan kan kan..aku mcm nk pakai tshirt je..kih3..

bonet preve,beso sikit kan..kah3..
aku ingt nk beli yg mcm inspector gadget tu..yg labuh..huhuu..

psttt : xleh blah anak tupai..pening kepala aku..ko teros demam..minah??ahahahaa.. :P

cendawanpink said...

nohas : yeszaaa..sementara bole pakai sluar lg ni kan.. :P

LiaNa YuSoF said...

nanad.. best nya dpt suit harga murah.. katne beli?

cendawanpink said...

Liana : hehee..murah kan..tu teros grab,wlupun tgh kering ni kan.ahahaa.. :D
kt jusco..cari jenama Agenda.. ;)