18 December 2013

.Happy Besday Ibu.




"Terima kasih ya Allah kerana izinkan aku berbakti utk ibu aku..
Akan aku jaga & berbakti utk dia selagi hayat kami ada.."


 Muda lagi kan ibu aku?
Kawen muda ngn ayah aku..hahaa.. :D
Anak dia je yg tak kawen-kawen lagi..
Katanye tunggu Putera dari kayangan masuk meminang..
Namun hampaaaa..kah3..
(Muka mcm kertas pasir,ade hati nak putera kayangan..hahahampehhh..)

Sambut besday in advance..
Sebab di hari sebenar besday..
Ade plan lain.. :)
And for the first time sambut besday without abah..
Biase nye..
Hujung tahun,komfem family aku akan dtg jenjalan sini..
Cuma skg sudah lain.. -___-"

Dan hadiah belikan handbag je..
Hehee..
Walaupun aku kedekut utk beli handbag mahal utk aku..
Tapi utk family..
Tak kisah pulak beli yg mahal pon..
Aneh kan aku ni.. :P
Tapi tidak laa jenama LV ke hape..
Cap sini sini je..hihii..
Ok bye..!! :)

 ni gambo masa beriadah sambil membeli kek besday yg comel tu..
hihii.. :D

 ikhlas daripada : anak-anak mu ibu.. ^___^






No comments: